zaterdag 16 januari 2010

Beurs op Urk en weer een Quiltje enz.





Vandaag met Ingrid en Vicky naar de beurs op Urk geweest. Ze beloofde wel dat het slechter weer zou worden maar het dooide al zo heftig en als de regen echt zou komen hoopte we weer thuis te zijn.
Vicky had een oproep je op het forum gezet voor brei wol voor haar Oma dus we moesten wel. En dat vonden we echt niet erg. Het was echt heel gezellig niet zo groot maar wel veel kramen en heel veel bekende.Buiten was het ijzig koud en binnen heel gezellig.


Hoewel ik het niet van plan was toch nog iets gekocht. maar dat houd het altijd weer spannend. en we gingen niet met een lege auto naar huis wand de de hele koffer ruimte lag vol met brei wol. (Oma kan aan de slag). Inclusief een tas met brei naalden.





Van de week heb ik ook weer een Quiltje gemaakt ik heb er nu de smaak van te pakken ze worden ook telkens mooier vind ik zelf.
Gisteren hebben Ingrid en ik ook nog een popje voor Vicky aan gekleed. Ze heeft nog het een en ander te doen aan haar winkeltje en dat moet nu wel klaar want we gaan met de Meesterstaat van de Minimasters naar de beurs in Rijswijk.
13 en 14 maart staan onze winkels tentoongestelt op de beurs. Dus nu moeten de winkels die nog niet klaar zijn echt af gemaakt worden we hebben nog 2 maanden daar voor .

Ik moet ook nog wat kleine dingetjes doen dat hoop ik de komende weken te doen.

2 opmerkingen:

lenie zei

Leuke foto's Joke em oma kan inderdaad weer breien zeg. Je quiltje is ook weer prachtig geworden hoor.

Gr lenie

Marja zei

leuke foto's joke...en fijn dat het weer mee zat!
oma heeft genoeg wol zo ;-)
leuk dat popje voor vicky en je nieuwe quilt is geweldig mooi zeg!!!
xx marja

Oud- Leeuwenstein

Oud- Leeuwenstein